Obec Vlčková

Turistika.cz

Rozcestník Podťaté

Beskydy, Javorníky, Valašsko

Rozcestí zelené a modré turistické značky v blízkosti osady Podťaté, ležící východním směrem od horské obce Velké Karlovice.

Hlavatá

Beskydy, Javorníky, Valašsko

Horská osada východně od rekreační obce Horní Bečva. V blízkosti turistický rozcestník červené a žluté značky a důležitá silniční křižovatka. Najdeme zde zajímavé ukázky dřevěných staveb, a to kapli dle severských vzorů a "keltskou" salaš Ebeka. V okolí výborné možnosti turistiky a lyžování (obec Bílá).

Vranča

Beskydy, Javorníky, Valašsko

Rozcestí modré a žluté turistické značky u hotelu Permoník, jižním směrem od Nového Hrozenkova. Žlutá i modrá značka vede od hraničního hřebenu, dále pokračuje do Nového Hrozenkova jen modrá.

Halenkov

Beskydy, Javorníky, Valašsko

Obec Halenkov leží východním směrem od města Vsetín. Rozkládá se v malebném horském údolí Vsetínské Bečvy a je lemována Vsetínskou vrchovinou a Javorníky. Přítoky Vsetínské Bečvy tvoří kolem Halenkova další horská údolí, které jsou pojmenovaná podle protékajících říček. Jedná se o říčky Dinotice, Lušová, Březitá, Provazníček, Bratřejůvka a Černá. V těchto údolích je roztroušena řada chatových osad, samot a najdeme tu i rekreační střediska. Nejvyšším vrcholem zvedajícím se nad...

U Měrečků

Beskydy, Javorníky, Valašsko

Rozcestník modré značky na břehu řeky Vsetínská Bečva, u silnice vedoucí z obce Huslenky do Halenkova. Modrá zde vede na jednu stranu směr státní hranice, na druhou stranu směrem k vrcholu Cáb.

Huslenky - zastávka

Beskydy, Javorníky, Valašsko

Výchozí bod žlutě značené turistické trasy na břehu Vsetínské Bečvy, nad obcí Huslenky. Tato trasa vede do Papájského sedla, které je nejníže položeným sedlem v hlavním hřebeni Javorníků.

Uherská - U Holubů

Beskydy, Javorníky, Valašsko

Rozcestník modré a zelené turistické značky pod obcí Huslenky, ležící jihovýchodně od Vsetína. V blízkosti soutok Uherského potoka a Zděchovky. Zeleně značená trasa vede směrem k vrcholu Makyta.

Jahodný - hřeben

Beskydy, Javorníky, Valašsko

Rozcestník zelené a modré turistické značky v blízkosti vrcholu Jahodný, nedaleko obce Hovězí. Do této vesnice se dostanete právě po modré.

Rozcestí Nezdoby

Beskydy, Javorníky, Valašsko

Rozcestí na modré turistické značce v blízkosti kopce Nezdoby, jižním směrem od Vsetína. Modrá vede ze Vsetína směrem k vrcholu Vartovny.

Rozcestí Vrchy

Beskydy, Javorníky, Valašsko

Rozcestí modré a zelené turistické značky v blízkosti obce Pozděchov, ležící severovýchodně od Vizovic a jižně od Vsetína.