Obec Vlčková

Poslední rozloučení s ČR při cestě na Slovensko, výhled na Závrší až k Brumovu

Rataje

Typ

Rataje jsou větší zemědělskou obcí a najdeme ji jihozápadním směrem nedaleko města Kroměříž. Obec se rozkládá ve východní části Orlovické vrchoviny. K obci byly připojeny dvě nedaleké osady a to…

Bezměrov

Typ

Bezměrov je nevelkou obcí s 560 obyvateli a najdeme ji severozápadně od města Kroměříž. Kolem obce prochází silnice vedoucí z Korměříže a u obce Vrchoslavice pokračuje jako dálnice D1. Bezměrov se…

Lechotice

Typ

Lechotice jsou malou obcí se 400 obyvateli a najdeme ji jižním směrem od města Holešov a pod severozápadními zalesněnými stráněmi Zlínské vrchoviny. Obec se rozkládá na levém břehu říčky Žeranovky a…

Brusné

Typ

Brusné je malou podhorskou obcí s 360 obyvateli a najdeme ji pod západními stráněmi Hostýnských vrchů a jižním směrem od Bystřice pod Hostýnem. Jižním a východním směrem od obce se rozprostírají…

Lánice - hřeben

Vsetín
Typ

Lánice - hřeben je orientační bod na ČTZ ze Vsetína do Vizovic.

Turistická chata Kopná

Zlín
Typ

Asi 200 m od východiště turistických tras Pod Kopnou se nachází turistická chata Kopná. Nad chatou je rozcestí zelené a žluté značené trasy. Zelená vede do Podkopné Lhoty a do Trnavy, žlutá rovněž do…

Baťková - Chléviska

Vsetín
Typ

Baťková - Chléviska je křižovatkou ZTZ z Liptálu do Hošťálkové a ČTZ ze Vsetína do Vizovic. Zároveň je výchozím místem MTZ vedoucí do Držkové. Pár set metrů od rozcestí je restaurace Na Pančavě.

Císařská cesta

Typ

Rozcestí lesních cest na úpatí Svatého Hostýna. Červená, modrá a žlutá značka vedoucí od Bystřice pod Hostýnem - Lázní se zde rozděluje. Červená s modrou spolu ještě 500m pokračují na rozcestí Pod…

Bystřice pod Hostýnem - Lázně

Typ

Rozcestí na úbočí Svatého Hostýna. Trasa zde křižuje zásobovací silničku na vrchol s autobusovou zastávkou. Vede zde červená a modrá zn. z Bystřice p. H. a začátek nebo konec zde má žlutá značka.…

Odkazy

Obec Kašava

Obec Lukov

SBÍRKA PRÁVNÍCH PŘEDPISŮ OBCE

OBEC VLČKOVÁ - právní předpisy - SPP (gov.cz)