Příjem žádostí a dalších podání
Sazebník úhrad za poskytování informací
Formuláře a tiskopisy ke stažení
Osobní podání: na Obecním úřadě v Obci Vlčková, Vlčková č.p. 136. 763 19 Kašava v úředních dnech a hodinách:
pondělí, středa od 8:00 - 12:00 a od 13:00 - 17:00 hodin
Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:
jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.
Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.
Osobní podání: na Obecním úřadě v obci Vlčková, Vlčková č.p. 136. 763 19 Kašava v úředních dnech a hodinách:
pondělí, středa od 8:00 - 12:00 a od 13:00 - 17:00 hodin
Telefonické podání: pevná linka - +420 577 467 246
poštou na adresu Obecní úřad, obec Vlčková, Vlčková č.p. 136. 763 19
Elektronicky na e-mail: obec.vlckova@volny.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektonickou podatelnou
V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:
Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.
Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.
Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.
Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.
Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.
Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.
Způsob odvolání a jeho obsah:
O odvolání rozhoduje:
O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.
Sazebník úhrad za poskytování informací dle zákona o svobodném přístupu k informacím
stanoví v souladu s § 5 odst. 1 písm. f) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“), ve spojení s § 17 tohoto zákona a s nařízením vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím, a na základě § 102 odst. 3 zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů, tento sazebník úhrad za poskytování informací (dále jen „sazebník“):
I. Pořízení kopií a tisků
a) černobílé kopírování na kopírovacích strojích
formát A4 jednostranný |
2,00 Kč/A4 |
formát A4 oboustranný |
4,00 Kč/A4 |
formát A3 jednostranný |
4,00 Kč/A3 |
formát A3 oboustranný |
8,00 Kč/A3 |
b) černobílý tisk na tiskárnách PC
formát A4 jednostranný |
3,00 Kč/A4 |
formát A4 oboustranný |
6,00 Kč/A4 |
c) za pořízení skenu nebo fotografie do souboru jedné stránky do velikosti A4 včetně úprav 5,00 Kč
d) černobílý a barevný tisk a kopírování v jiném formátu – výše úhrady je stanovena dle ceníku komerčního poskytovatele dané služby, kterou bude obec povinna za vyhotovení uhradit.
|
|
|
II. Opatření technických nosičů dat
1 ks CD-R (bez obalu) |
10,00 Kč |
1 ks DVD-R (bez obalu) |
20,00 Kč |
III. Odeslání informací žadateli
1) Náklady na poštovní služby:
a) listovní zásilky na dobírku/doporučené |
b) balíkové zásilky na dobírku/doporučené |
c) jiné |
2) Náklady na poštovní služby budou vyčísleny dle platného ceníku České pošty s.p., případně jiného poskytovatele poštovní služby.
3) V případě osobního odběru požadované zásilky nebude úhrada nákladů na odeslání požadována.
IV. Mimořádně rozsáhlé vyhledání informací
V případě mimořádně rozsáhlého vyhledání informací se stanoví sazba úhrady za každou i započatou hodinu vyhledávání ve výši 250,00 Kč, která je odvozena od celkových skutečných platových nákladů funkce neuvolněného místostarosty za rok 2020. V případě mimořádně rozsáhlého vyhledání informací více zaměstnanci bude úhrada dána součtem částek připadajících na každého zaměstnance.
V. Ostatní ustanovení
1) Celková výše úhrady je dána součtem jednotlivých nákladů spojených s poskytnutím požadovaných informací. Jestliže celková výše úhrady nákladů nepřesáhne 50,00 Kč, nebude úhrada požadována.
2) Z důvodů hodných zvláštního zřetele může starosta obce od úhrady nákladů zcela nebo zčásti upustit na základě žádosti žadatele.
3) Žadatel může úhradu provést buď v hotovosti v kanceláři obecního úřadu nebo převodem na bankovní účet obce č. 115-1069290207/0100 vedený u KB a.s. Zlín.
Sazebník byl schválen Zastupitelstvem obce Vlčková dne 4. března 2021 pod č.j. 2/2021/3h.
Ve Vlčkové dne : 8.3.2021
……………………………………………
Vladimír Zbranek
Starosta obce